بسم الله الرحمن الرحیم

 

ثبت نام هجدهمین دوره خدمت رسانی قرارگاه جهادی انصارالزهرا(س) – به یاد شهید سیدمحمد بهشتی – تا تاریخ ۷تیر ۱۴۰۰ ادامه دارد.

ظرفیت اردو با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در اسکان های متفاوت؛ بین ۱۱۰ تا ۱۵۰ نفر می باشد. و من الله توفیق.

میسازیم تا ساخته شویم برای ظهور

هشت روز خادم الرضا می شویم

 

 

 

قبل از ثبت نام حتما نکات ضروری زیر را مطالعه کنید:

۱- اردو ویژه عموم برادران و خواهران علاقه مند می باشد. (در بخش خواهران فقط ساکنین استان تهران، البرز و قم به شرط شرکت در جلسات. در بخش پزشکی محدودیت شهری نداریم.) – شرط سنی برای ثبت نام کنندگان ۱۸ سال می باشد.

۲- زمان اردو ۳۰ ام تا ۷ ام مرداد ۱۴۰۰ – قرار ان شاالله از راه آهن تهران می باشد. و زمان دقیق آن بعد از قطعی شدن بلیط حرکت اعلام میشود / برگشت کاروان از مشهدالرضا و بعد از زیارت حرم امام هشتم(ع) می باشد.

۳- محل برگزاری: روستاهای منطقه محروم شهرستان خواف استان خراسان رضوی

۴- عرصه های فعالیت: عمرانی – فرهنگی آموزشی – پزشکی – دندانپزشکی – اشتغالزایی – رسانه ای

۵- اولویت حضور با افراد متخصص(تخصص های مورد نیاز در فرم ثبت نام ذکر شده) و افرادی که در طول سال هم با گروه همکاری دارند می باشد.

۶- افراد غیرتهرانی برای حضور در اردو؛ باید خود را به محل قرار تهران یا مستقیم به منطقه برسانند که این موارد بعد از تایید نهایی هماهنگ میشود.

۷- رفت و برگشت به منطقه ان شاالله با قطار (شاید برگشت با اتوبوس هماهنگ شود) می باشد.

۸- اسکان جهادگران در مسجد؛ حسینیه؛ مدرسه و … می باشد.

۹- ان شاالله زیارت حرم آقاعلی ابن موسی الرضا(ع) در روز عیدغدیر از برنامه های اردو خواهد بود.

 

 

۱۰- هزینه شرکت در اردو برای هرنفر ۱۵۰هزار تومان می باشد که باید توسط خود فرد یا از طریق خیرین توسط فرد شرکت کننده تامین شود. (باتوجه به افزایش شدید هزینه های رفت و آمد؛ خورد و خوراک، فعالیت های جهادی و … همه جهادگران عزیز باید با کمک دوستان و آشنایان و خیرین به تامین این هزینه ها کمک کنند و این هزینه صرف موارد ذکر شده خواهد شد. )

۱۱- هزینه از افرادی که ثبت نام آنها قطعی شود گرفته خواهد شد.

۱۲- نتایج بررسی اولیه ثبت نام شرکت کنندگان حداکثر تا ۹ تیر ماه در همین سایت و در کانال بله و ایتا گروه اعلام خواهد شد. برای پیگیری اطلاعیه های مربوط به اردو حتما در یکی از این کانال ها عضو شوید. عضویت در کانال ها در اینجا.

۱۳- افراد جدید انتخاب شده در لیست اولیه، برای جلسه آشنایی و گزینش حضوری دعوت می شوند و از میان افراد حاضر در جلسه حضوری، ثبت نام کنندگانی که دارای تخصص های مورد نیاز باشند در اولویت برای تایید نهایی جهت حضور در اردو هستند. / برداران یا خواهرانی که ساکن شهرهای استان تهران یا کرج هستند برای جلسه باید حضور پیدا کنند. اما علاقه مندان بقیه شهرها از طریق ارتباط مجازی گزینش میشوند.

۱۴- زمان و مکان دقیق جلسه گزینش و توجیهی از طریق کانال های گروه با افراد انتخاب شده هماهنگ خواهد شد.

۱۵- منطقه خواف جزو مناطق زرد کرونا است. در این دوره کلیه پروتکل های بهداشتی رعایت خواهد شد. استفاده از ماسک و داروها و توصیه های طب سنتی برای جلوگیری از ویروس کرونا از جمله برنامه ریزی های انجام شده برای حفظ سلامتی جهادگران می باشد. همچین باتوجه به نکات بیان شده برای برگزاری این اردو از سازمان بسیج سازندگی مجوز قانونی گرفته شده است.

۱۶- باتوجه به هماهنگی های انجام شده با مسئولین سپاه استان خراسان رضوی، فرمانداری شهرستان، امام جمعه اهل سنت خواف و … به امیدخدا امنیت منطقه تامین است و مشکلی برای حضور گروه جهادی در منطقه وجود ندارد.

۱۷- افرادی که میخواهند باخانواده خود شرکت کنند ( همسر، فرزند، برادر، خواهر و …) لازم است همه افراد بصورت جدا فرم ثبت نام را پر کرده و در قسمت نکات باقیمانده نام و نسبت خانواده خود را ذکر کنید.

“مهلت ثبت نام اردو به پایان رسید طی 3 روز، بیش از 430 نفر ثبت نام کردند”

و من الله توفیق

4.3 8 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محدثه احمدی

کمک ب دیگران و جهاد در راه خدا

فاطمه مشتاقی هنرمند

من برای کمک به هم نوع خودم می ایم و من روانشناسی خوندم دراین نوع می تونم کمکتون کنم

زینب هادی

انشالله توفیق خدمت گذاری داشته باشم.☘

زینب هادی

انشالله ک توفیق خدمت گذاری داشته باشم.☘