بسم الله الرحمن الرحیم
افراد حلقه ی اولیه گروه جهادی ما از سال ۹۱ تحت عنوان گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه خود در مناطق کمتر برخوردار استان لرستان فعالیت کرده اند که در شهریور ماه ۹۲ هم به عنوان گروه جهادی نمونه دانشجویی استان تهران معرفی شدند. این افراد بعد از پایان دوران دانشجویی خود از خرداد سال ۱۳۹۴ گروه جهادی انصارالزهرا(س) را فراتر از فضای دانشگاه و دانشجویی و با حضور دیگر علاقه مندان حرکت های جهادی، در مجموعه بسیج سازندگی تهران بزرگ با کد رسمی سامانه اطلس جهادی به شماره ۳۹۴۶۸۰۴۸۱۴۰۰۱ تاسیس کردند.
گروه جهادی انصارالزهرا(س) تاکنون بیش از 25 دوره اردوی جهادی در مناطق محروم استان های ایلام، خوزستان، کرمانشاه، خراسان رضوی و حاشیه تهران برگزار کرده است که در این اردوها بیش از ۱۰۰۰ نفر از برادران و خواهران داوطلب شرکت کرده اند. از سال ۹۸ با توجه به درخشش فعالیت های جهادی گروه و درخواست بسیج سازندگی به عنوان یکی از قرارگاه های جهادی منطقه ای کشور انتخاب شده از یک سری گروه های جهادی دیگر هم برای فعالیت در منطقه هدف خود پشتیبانی می کنیم.
مدل اداره ی قرارگاه به این صورت است که یک هییٔت امنا داریم متشکل از ۱۴ نفر از برادران و خواهران. این هیيت بر اساس اساسنامه مان وظیفه سیاستگذاری مجموعه را دارند و بصورت سالانه مسئول گروه را انتخاب میکنند. مسئول گروه مدیریت مجموعه را بر عهده داره و اعضای شورا و مسئولین معاونت های مختلف قرارگاه رو در بخش برادران و خواهران انتخاب می کند. هم اکنون بیش از 40 عضو شورا داریم.
مسئول گروه در حال حاضر برادر ایمان ایرانی، مسئول هیئت امناء برادر سیدابوالفضل هاشمی و بازرس هیئت امناء برادر مرتضی دادمرزی می باشد. برادر ایرانی، در سال ۹۸-۹۹ دبیر مجمع جهادگران تهران بزرگ و در سال ۹۹ دبیر مجمع جهادگران کشور و در سال های 1401 و 1402 مسئول معاونت جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران بزرگ بودند.
به حول و قوه الهی این قرارگاه جهادی هم اکنون مشغول فعالیت مستمر در مناطق مرزی شهرستان خواف استان خراسان رضوی و همچنین فعالیت در بعضی محلات حاشیه تهران می باشد.
جهت اطلاع  از فعالیت های گروه کانال ما در پیامرسان های بله یا  ایتا را دنبال کنید و جهت ارتباط با مسئول گروه میتوانید به آیدی @imanirani110 در پیامرسان های بله یا ایتا پیام بدهید.