نذر لبخند

تا حالا شده از دندون درد خوابتون نبره؟
تا حالا شده بخاطر خراب بودن دندوناتون، وسط یک مهمانی، عروسی، جشن تولد، مسافرت، یا حتی خوردن یک غذای ساده توی خونه، دندونتون درد بگیره و ساعتی، همه چیز رو فراموش کنید؟

خب، شاید خیلی از ما، در این مواقع، به راحتی مراجعه به داروخانه و تهیه اسپری دندان، قرص مسکن، یا مراجعه به مطب دندانپزشک، مشکل رو به طور موقت یا دائم، حل کرده باشیم. برای همه ما، مراجعه به دندانپزشک، حتی اگر از نظر هزینه ای سخت نباشه، گرفتن نوبت و رفت و آمد به نقاط مختلف شهر، سخت و زمان بر هست.

حالا فکر کنید که امکان پرداخت هزینه، حتی برای همان اسپری دندان، یا رفت و آمد های چند باره به مطلب دندانپزشک یا سنگین تر ا زهمه، هزینه خدمات دندانپزشکی، میسر نباشه.

همون چندتا مثال اول، دیگه تبدیل میشه به درد های همیشگی و کلافه کننده.

خانه لبخند شهید روح الله عجمیان که در ایام دهه کرامت در خرداد ماه 1402 توسط قرارگاه جهادی انصار الزهرا (س) افتتاح گردید، در روز پایانی هر هفته، میزبان نیروهای جهادی واحد دندانپزشکی این قرارگاه می باشد. این برنامه، با هدف ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی، شامل ویزیت، ارائه طرح درمان، ارجاع به مراکز/پزشکان، ترمیم و پر کردن و کشیدن دندان، به مردم این منطقه، برگزار می‌گردد.

از همه شما دعوت می‌شود در طرح “نذر لبخند” که با هدف جلب مشارکت عمومی جهت تامین مالی هزینه‌های موارد مصرفی خدمات مربوطه، تعریف شده است، مشارکت نمایید.

جهت مشارکت در این امر خیر، با کلیک بر روی لینک زیر ، در  طرح نذر لبخند مشارکت فرمایید.

https://madad.ir/qolak/qgqgev

 

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها