🇮🇷 #اطلاعیه شماره ۱ کاروان زیارتی کربلا ١۴٠٢ 🇮🇶

#این_قافله_عزم_کرب_و_بلا_دارد

⏳۱- زمان: حرکت عصر یکشنبه ۵ شهریور از تهران – برگشت شب ١۱ شهریور از کربلا به سمت مرز مهران ( ان شاالله ١۲ ام شب میرسیم تهران)

🕰۲- آخرین مهلت ثبت نام: ٢۵ مرداد ماه از طریق سایت قرارگاه می باشد.

🖊۳- شرایط افراد برای ثبت نام(مهم): باتوجه به محدودیت ظرفیت ثبت نام این کاروان ویژه جهادگران قرارگاه جهادی انصارالزهرا(س) و خانواده های آنها می باشد و درصورت ثبت نام بیش از ظرفیت اولویت با افرادی است که در اردوهای سال ۱۴۰۱ به بعد شرکت کرده اند. همچنین از میان این افراد اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند / هرفرد (حتی کودکان) باید به صورت جداگانه ثبت نام شوند. کودک بالای یکسال هزینه کامل دارد/ افراد ثبت نام کرده باید توانایی حضور در سفراربعین را داشته باشند و مسئولیت توانایی درطول سفر با خودشان می باشد / خواهران تنها به همراه خانواده و حداقل یک همراه امکان حضور دارند.

💵۴- پیش پرداخت: بعد از وارد کردن اطلاعات در سایت، تنها با واریز مبلغ اولیه ۵۰۰ هزار تومان به عنوان پیش پرداخت، ثبت نام شما انجام می شود. (واریز هزینه به معنی قطعی شدن حضور در کاروان نیست. بلکه بعد از بررسی شرایط، حضور قطعی شما اعلام خواهد شد)

💳 ۵- واریز هزینه: هزینه اولیه را به شماره کارت 6037997292331973 بنام ایمان ایرانی نزد بانک ملی واریز کرده و عکس فیش واریز را در فرم ثبت نام آپلود کنید.

💶۶- هزینه کل سفر: براساس پیشبینی ۴ میلیون برای هرنفر می باشد (باتوجه به مشخص نبودن دقیق هزینه ها امکان تغییر این مبلغ وجود دارد. در صورتی که هزینه ها کاهش پیدا کند اضافه مبلغ به زائرین برگردانده میشود).

همچنین از طریق صندوق قرض الحسنه قرارگاه انصارالزهرا(س) به افرادی که خواهان وام باشند مبلغ ٣ میلیون تومان وام قرض الحسنه با بازپرداخت ۶ ماهه داده خواهدشد.

🚌۷- رفت و برگشت: احتمال زیاد با اتوبوس وی آی پی می باشد. همچنین در حال هماهنگی اتوبوس دربست در کشور عراق هستیم.

🕌۸- مسیر حرکت کاروان: ان شاالله زیارت شهرهای سامرا، کاظمین، ١ روز و نیم توقف در نجف اشرف، ٢روز و نیم پیاده روی و ١ و نیم روز در کربلامعلی / درطول مسیر پیاده روی بصورت دسته جمعی برنامه ای نداریم و افراد باتوجه به توانایی خود میتوانند مسیر را پیاده یا سواره طی کنند.

📍۹- مرز خروج: از کشور مرز خسروی در استان کرمانشاه و برای برگشت مرز مهران استان ایلام می باشد.

📝۱۰- تعهد: باتوجه به شرایط خاص سفر اربعین و کشور عراق قبل از سفر از زائرین عزیز تعهدنامه گرفته خواهد شد.

👥۱۱- جلسه توجیهی: قبل از سفر جلسه توجیهی حضوری در تهران برگزار و همه اعضای کاروان (کوچک و بزرگ!) باید در آن جلسه #حتما شرکت کنند.

⛺️🍛۱۲- اسکان و غذا در عراق: باتوجه به هماهنگی های انجام شده ان شاالله در نجف و کربلا اسکان – بصورت موکبی – فراهم خواهد شد. برای وعده های غذایی از نذورات موکب ها استفاده می شود.

📚۱۳- برنامه های فرهنگی: ان شاالله برای کاروان برنامه های فرهنگی – به فراخور این سفر – درنظر گرفته شده است.

📱۱۴- اطلاع رسانی: برای اطلاع از جزییات سفر حتما در یکی از کانال های قرارگاه انصارالزهرا(س) در پیامرسان های ایتا و بله عضو شوید.(در اینجا)/بعد از نهایی شدن افراد حاضر در کاروان هماهنگی های بیشتر با زائرین انجام خواهد شد.

🇵🇸۱۵- شعار کاروان: الی بیت المقدس…

📈۱۶- همه زائرین بصورت انفرادی در سامانه سماح ثبت نام و مرزخسروی و تاریخ رفت و برگشت را ثبت کنند.

۱۷- با نیت یاری امام زمان(عج) فرم ثبت نام را پر کنید👇
J-ansarozahra.ir

#هرکه_دارد_هوس_کرب_و_بلا_بسم_الله
#قرارگاه_جهادی_انصارالزهرا(س)
@jahadiansarozahra

 

ثبت نام کنید:

https://survey.porsline.ir/s/WVGUjAL

4 1 رای
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها